Επιτυχημένη η εκδρομή του Κ.Σ. Αλμυρού

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Αλμυρού διοργάνωσε με επιτυχία ενημερωτική ημερήσια εκδρομή για τα μέλη του στις 06/07/2014 στην Ιστιαία της Εύβοιας.

Η ανακοίνωση για την εκδρομή του Συλλόγου αναφέρει τα εξής: "Μέσω Γλύφας – Αγιοκάμπου φτάσαμε στην Ιστιαία όπου μας περίμενε ο Πρόεδρος του εκεί κυνηγετικού Συλλόγου, Θανάσης Κουρκούτζελος, και μας συνόδευσε στο εκτροφείο θηραμάτων της Δ’ ΚΟΣΕ στη Σύμη Ιστιαίας που παράγει ορεινές και πεδινές πέρδικες.

Στην πραγματικά σύγχρονη μονάδα μας ξενάγησαν με πολύ μεράκι οι υπάλληλοι του εκτροφείου Νίκος και Κυριάκος και μας ενημέρωσαν για την λειτουργία αυτής. Επίσης, επισκεφθήκαμε μαζί με τον Πρόεδρο του Κ .Σ. Ιστιαίας το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Κυνηγετικού Συλλόγου Ιστιαίας το οποίο θεωρείται από τα σπουδαιότερα στο είδος του μουσεία, λόγω της σπανιότητας των εκθεμάτων που εμπλουτίζονται συνεχώς. Στα εκθέματά του μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται η μεγαλύτερη στην Ελλάδα συλλογή πτηνών με 217 είδη, μεγάλος αριθμός θηλαστικών, ερπετών, αμφίβιων, ψαριών, οστράκων, κοχυλιών, εντόμων, πετρωμάτων, ορυκτών, όλοι εκεί έμειναν πραγματικά ενθουσιασμένοι ήταν εντυπωσιακό το προτείνουμε χωρίς δισταγμό σε όλα τα σχολεία της περιοχής μας να πάνε, αξίζει.

Μετά από ένα καφέ στην πλατεία της πόλης στη συνέχεια επισκεφθήκαμε και τη γραφική εκκλησία της Παναγίας Ντινιούς, στο μέσον της απόστασης ανάμεσα στην Ιστιαία και στο Πευκί σε ένα καταπράσινο περιβάλλον όπου ο Ιερέας μας ενημέρωσε για την Ιστορία της εικόνας της παναγιάς. Κατόπιν μεταφερθήκαμε στα Κανατάδικα, όπου τα μέλη απόλαυσαν το κολύμπι σε μια καθαρή θάλασσα και παρέμειναν αρκετές ώρες για γεύμα και ξεκούραση, εδώ να τονίσουμε την άριστη εξυπηρέτηση των υπευθύνων του καταστήματος και τις καλές τιμές των φαγητών (βέβαια παρών ο φίλος Πρόεδρος του εκεί συλλόγου που επέβλεπε τα πάντα με τη σύζυγό του Αθανασία, να μην λείπει τίποτε).

Το απόγευμα, καθ’ οδόν προς Αιδηψό, επισκεφθήκαμε τους Ωρεούς, όπου είδαμε το άγαλμα του θρυλικού Ταύρου και - μέσω Νέου Πύργου- φτάσαμε στη γνωστή Λουτρόπολη, όπου κάποιοι έκαναν απογευματινό και ιαματικό μπάνιο και όλοι ήπιαν τον καφέ τους ή απόλαυσαν τα πασίγνωστα παραδοσιακά γλυκά και παγωτά. Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επιστροφή στον Αλμυρό, μέσω Αγιόκαμπου – Γλύφας, στις 10.15 το βράδυ. Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσουμε θερμά τον Πρόεδρο του Κυνηγετικού Συλλόγου Ιστιαίας Θανάση Κουρκούτζελο και το προσωπικό του εκτροφείου για την άριστη ξενάγηση και φιλοξενία, ενώ να τονίσουμε ότι στην παρέα μας παραβρέθηκαν η κ. ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΝΤΕΛΚΗ εκδότρια της εφημερίδας Ο ΠΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ, ο Γιώργος Τσιντσίνης από την τοπική μας εφημερίδα τον Λαό του Αλμυρού, και η νέα δήμαρχος του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού Ελένη (Λίνα) Ευσταθίου-Σπανού με καταγωγή από την περιοχή μας όπου συνομίλησαν φωτογραφήθηκαν με τα μέλη και φέρθηκαν πολύ εγκάρδια μαζί μας.

Τις θερμές ευχαριστίες στους φίλους Κυνηγούς από την Ιστιαία , για τη συνεργασία και τη φιλοξενία τους. στο τουριστικό γραφείο της ΤΕΛΚΗ ΑΣΗΜΙΝΑ ART OF TRAVEL και τον Μάκη τον οδηγό, στα μέλη μας για την συμμετοχή και ειδικά τα μικρά παιδιά που αποκομίζουν μόνο θετικά πράγματα από τέτοιες εκδρομές και ξεναγήσεις. Εμείς στα πλαίσια των δυνατοτήτων του συλλόγου θα συνεχίσουμε σε νέες, παρόμοιες εκδρομικές ενημερωτικές εξορμήσεις στο μέλλον και σας καλούμε να συμμετέχετε ενεργά.